środa, 7 listopada 2012

Pakujemy świąteczne prezenty

Nadszedł okres przedświąteczny, który osobiście uwielbiam.
Dzisiaj pokażę dwa pudełeczka na świateczny prezencik zrobione z najnowszego dziecka Galerii Papieru.
Pudełka maja wymiar 12/12/6 cm i zostaną wypełnione szydełkowymi ozdobami na choinkę, które mam zamiar zrobić w najbliższym czasie :) Napewno jeszcze pokażę takie wypełnione pudełeczko.
Pudełka zrobione z kolekcji Wielki Błękit .









Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwo przedświątecznej weny a jak jej brakuje to zaglądajcie na galeriowego bloga gdzie znajdziecie wiele naszych inspiracji :)

19 komentarzy:

  1. Piękne i bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieżle się napracowałaś przy nich i jaki niesamowity pomysł! Bardzo ładne papiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pudełeczka są śliczne! Te warstwy i ilość dopracowanych szczegółów robią efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełeczko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja już kiedyś pisałam, że Cię uwielbiam? Być może... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W gwiazdkowym dziurkaczu brzegowym zakochałam się od pierwszego wejrzenia...w sumie ,na Twoich pracach wszystko jest piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne pudełko - samo w sobie jest już prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj wielki ten błękit!!! ...zwłaszcza w twoich rękach:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilekroć odwiedzam Twój blog, zawsze mnie zaskakujesz swoimi pracami, inspirujesz do tworzenia nowych i pozwalasz nacieszyć oczy:) Dziękuję. Cuda wychodzą z pod Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilekroć odwiedzam Twój blog, zawsze mnie zaskakujesz swoimi pracami, inspirujesz do tworzenia nowych i pozwalasz nacieszyć oczy:) Dziękuję. Cuda wychodzą z pod Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ te pudełeczka mogą być już prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja fascynacja Twoimi pracami wciąż jest niesamowicie podsycana... za każdym razem jak tylko tu zajrzę... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowe są te pudełka w Twoim wykonaniu. Same w sobie mogą być prezentem :)

    OdpowiedzUsuń