niedziela, 25 sierpnia 2013

Kolory lata

Mnie lato kojarzy się przede wszystkim z gorącem i pięknymi kolorami :)
Dzisiejszy przepiśnik i tag to bez zwątpienia barwy mojego lata,
które staram się uchwycić z lepszym lub gorszym efektem w swoich pracach.
Niestety moje lato już pomału sie kończy i zaczynam na poważnie myśleć o świątecznych kartkach wiedząc,
że już niedługo wpadnie w moje ręce najnowsza galeriowa kolekcja  Zimowa opowieść .


Po otwarciu Przepiśnik wygląda tak:


I kolejne strony, jak widać jest też zakładka ...


Mniej więcej w połowie taka przekładka:


I okładka od wewnątrz:


I koniec :)



Do kompletu dorobiłam ozdobnego taga :





Do stworzenia kompletu wykorzystałam papiery z kolekcji

A jeśli jest jeszcze ktoś, kto nie słyszał lub nie czytał o trwającej  zabawie na galeriowym blogu to serdecznie zapraszam :)

Życzę cudownej niedzieli Wszystkim :)



25 komentarzy:

  1. Jeżeli mogę się tak wyrazić... w Twoich cudach nie ma lepszych czy gorszych prac... wszystkie są niesamowite, głębokie w wyrazie, jednym słowem wyjątkowe. Ja jestem zauroczona. Piękny przepiśnik i tag, też bym taki chciała. Lato ma swój urok, ale też nie mogę doczekać się zimy, co to będzie się działo! :) Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, podziwiam...ja też całkiem niedawno...zrobiłam swój pierwszy przepiśnik...Twoim jestem zauroczona...przepiękny...podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście widać w tym komplecie ciepłe, kolorowe, pachnące owocami lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is beautiful. Alot to see.
    Love the design. Thank you Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very delicious complete!!!:) The real summer!

    OdpowiedzUsuń
  6. очень вкусный наборчик, сочный, летний))

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawkowy mus - pyszności stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z każdym notesem czy przepiśnikiem zakochuję się w nich co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, słodki przepiśnik. Babeczki wykonane z przepisów pochodzących z takiego cudeńka na pewno nie tuczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały zestaw, chociaż kolorystyka chyba nie Twoja;))

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawki ze śmietanką...mniam...ależ smakowity komplet...CUDO

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie takie samo skojarzenie jak artiza - truskawki ze smietanką. Słodki komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tu słodko i soczyście! I widzę, że nie tylko mnie od razu po pierwszym zdjęciu zachciało się truskawek ze śmietanką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet, cudne kolory, dodatki, wspaniała kompozycja. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Fartuszek jest totalnie uroczy...te falbaneczki na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a lovely album, great soft colors ☺

    Have a nice (creative) weekend ☺
    Hugs and greetzz Erica ☼
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń