wtorek, 27 sierpnia 2013

Nałóg to piękna sprawa :)

Oczywiście nałóg scraperski :) 
Wczoraj miałam dowód tego tnąc nostalgiczną Zimową opowieść - najnowsze dziecko Galerii Papieru .
Jak przystało na tę kolekcję zaczęłam od kartki świątecznej, ale powstaną z tych papierków i inne prace, 
bo kolekcja poza kilkoma papierami jest bardzo uniwersalna. 
A dziś pierwsza moja świąteczna kartka w tym roku...






Karteczka powstała przy wykorzystaniu świątecznych wykrojników od Crafty Ann :

Na przekór mojej dzisiejszej pracy pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie :)

25 komentarzy:

  1. prześliczna! wykrojniki zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym nałogiem to racja :-) Właśnie wczoraj miałam identyczną refleksję, nie było czasu na żadne robótki i tylko tęsknie spoglądałam w przelocie na moją robótkową szafkę...
    Fajnista karteczka świąteczna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato - zima - powiało chłodem. Kartka piękna. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna!!! Twoja wyobraźnia jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, nastrojowa, mroźna kartka :) Masz rację, nałóg to piękna sprawa, gorzej, gdy tych nałogów ma się więcej, jak ja, i wtedy wciąż jest się rozdartym pomiędzy nie i wciąż czuje się niedosyt i ma poczucie zaniedbywania jak nie jednego, to drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i jedyna w swoim rodzaju..bardzo nastrojowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. no taki nałóg.... to ja rozumiem:) na dodatek wciągasz innych....a kartka cudna...przypomina mi,że już czas się zabrać za kartki świąteczne...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zdecydowanie za wcześnie... brrr... ale prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kompozycja, świetne wykonanie a wykrojnik powalił mnie na kolana - czy możesz zdradzić jaki to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko jest na dole odnośnik, postaram się sprowadzić go do Polski :)

      Usuń
    2. dziękuję, gapa ze mnie totalna,nie zauważyłam wcześniej :)

      Usuń
  10. To już? już świątecznie?? mamma mia Dorota...toś nas pogoniła :) ale karteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za zimą zdecydowanie nie przepadam, ale za tą kartką już tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności!!!! Przepiękna i choć jeszcze nie chciało mi się nawet myśleć, że coraz bliżej chłodne dni, to patrząc na Twoją kartkę przyjemniej mi się o zimie podumało... :) Pomysłowości Dorotko to Ty masz za dziesięciu!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę... że to już?! Ja nie chce zimy!! Ale Twoja kartka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko widzę że poczyniłaś otwarcie sezony mega udane, napis boski...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha ha ha!! Świetny pomysł, żeby zrobić zimową kartkę świąteczną w lecie. Przydałaby się nam taka, jak były te szalone upały, żeby wprowadzić trochę równowagi w nasz udręczony żywot w naszym mieszkanku na poddaszu ;-)
    Uwielbiam zimę!
    Kartka śliczna, Dorotko :-)

    OdpowiedzUsuń