poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyniki wyzwania :)

Wiem, że spóźnione, za co bardzo przepraszam.
Po wyeliminowaniu podwójnych komentarzy i po terminie zostało 410 uff :)
Świadkami, że losowanie było uczciwe był mój syn Mateusz i jego znajomi,
wszyscy stali mi za plecami jak wpisywałam do Randoma cyferki :)
Po drodze był podwójny wpis, który policzyłam jako jeden i wszystko wskazuje na to, że wygrała




Przy okazji chciałam bardzo serdecznie podziękować za tyle miłych i ciepłych słów jakie zostawiliście pod candy,
przy niejednym wpisie łezka zakręciła mi się w oku :)
Cieszy mnie fakt, że są takie wśród Was, które dzięki mnie pokochały scrapbooking,
zawsze możecie liczyć na moją pomoc.
Dziękuję dziewczynom, którym mój blog towarzyszy przy piciu porannej kawy.
Dziękuję moim klientkom, które tez zostawiły tu komentarze i masę cudownych słów.
Przy okazji chcę podziękować z całego serca Pani Annie za taki oto komentarz na Pakamerze...
-------------------------
Dobry wieczór, przesyłka dotarła do mnie szybko i dzięki nienagannemu opakowaniu - w stanie idealnym... i jestem pod wrażeniem Pani pracy, dbałość o każdy szczegół, estetyka wykonania i emocje zamknięte w fakturze i formie wywołują uśmiech, gdy dotyka się Pani pracy, to przemiłe uczucie, które sprawia, że chce się nim podzielić z najbliższymi i z Panią,
dziękuję i życzę wszystkiego, co najlepsze,
Anna C.
------------------------
Kiedy czytam takie słowa wzruszam się i bardzo cieszę, żę znalazłam w życiu pasję jaką jest scrapbooking,
dlatego też zachęcam Wszystkich do robienia czegoś dla siebie a może i dla innych
po to tylko żeby mieć takie chwile dla których warto żyć.

Dziękuję :)

48 komentarzy:

  1. Gratulacje szczęściaro :) Dorotko Twój blog jest tak cudnym miejscem, że mam ochotę wracać tu codziennie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech ta Hipcia to jakas wyjątkowa Szczęściara :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje... Zazdroszczę tego albumu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi przemilo, ze Cie poznalam (w prawdzie w swiecie wirtualnym, ale mam nadzieje, ze keidys sie to zmieni ;) ). Prace ktore tworzysz sa niesamowite i maja swoja dusze. Ciesze sie ze jestes. Wnosisz wiele ciepla do wielu domow dajac im czesc siebie. A Hipci gratuluje fantastycznej nagrody. Dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buuuu...nie wygrałam:(
    ale...MAM CIEBIE:)
    i TWÓJ blog i Twoją przyjaźń...to mi wystarczy do szczęścia:))
    HURRA

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och nie, znowu się nie udało! Nagrody nie wygrałam, ale właściwie codzienną nagrodą jest możliwość podziwiania Twoich pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Szczęściary! A ja nie wyobrażam sobie dnia bez Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skubana no :P gratulacje! nagrody świetne i ten album to jak wisienka na torcie mmm...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Hicpi i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Hipci i ... zazdroszczę bardzo :-) Dziękuję za zabawę i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwyciężczyni! i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w takich wspaniałych cukierasach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla szczesciary :) Dziekuje za zabawe :) I jest mi na prawde milo do Ciebie zagladac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zabawę :O)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, ze mi sie nie udalo;)
    Gratulacje dla Hipci i dziekuje za zabawe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara Hipcia, gratulacje!
    A ja też uważam się za szczęściarę ponieważ na początku mojej przygody ze scrapbookingiem trafiłam na Twojego bloga, potem na Twoje warsztaty i do dziś każdy dzień rozpoczynam odwiedzając Ciebie tutaj :) Jesteś Dorotko osobą, która ma energii za dziesięciu a pomysłów za stu :))) Podziwiam, uwielbiam i dziękuję Ci :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawy nie piję ale śledzę każdego dnia - takie małe uzależnienie :) Piękny komentarz i całkowicie zasłużony!!!! Hipciu gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Hipci - wspaniały prezent.

    Komentarz na pewno zasłużony, bo Twoje prace piękne i na pewno dbasz, by w nienaruszonym stanie dotarły do adresata.
    Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekanie na wyniki losowania, to też emocje, gratuluję wylosowanej!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Congratulations, I happy for you GOD BLESS Molly

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla szczęściary! A Twoje prace z pewnością zasłużyły na ten komentarz :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :) A Ty Dorotko inspirujesz mnie codziennie. Jesteś moją niedoścignioną mistrzynią w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje Hipci:) Doroto dziękuję za Twoje inspiracje i za świetną zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hipci składam najszczersze gratulacje:)

    Twoje prace Dorotko na zdjęciach zachwycają, ale jeżeli ma ktoś możliwość zobaczyć Twoje dzieło na żywo to wtedy naprawdę brakuje słów z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję szczęściarze a my poniekąd tez szczęściary , bo nas inspirujesz . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje... Zazdroszczę tego albumu .... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje:) dziękuję za zabawę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zcałego serca, szczęściara, ale ja też się cieszę, że cię poznałam i mogłam wziąć udział w zabawie/)))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Komentarze nie mogą być inne, patrząc na takie prace :) Pozdrawiam serdecznie, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie ciepłe słowa są bardzo uskrzydlające dla każdego Artysty ;-)) Gratuluje i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje dla Hipci :) Nie ukrywam, ze jej zazdroszczę :)
    A dla Ciebie komentarz jak najbardziej zasłużony :) pozdrawiam słonecznie iza

    OdpowiedzUsuń
  33. To była ogromna przyjemność brać udział w twojej zabawie:-) Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Jestem po prostu mega szczęśliwa! Już się nie mogę doczekać, kiedy podotykam to cudo! Dziś czuję się jak milion dolców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko kochana! Poleciałam sobie przypomnieć albumik i dopiero teraz zobaczyłam ile tych cudów będzie! No to już teraz oszalałam z radości!

      Usuń
    2. cieszę się, że sprawię Ci tyle przyjemności :)

      Usuń
  35. Dorotko bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie, Hipci serdecznie gratuluję :*
    pozdrawiam
    MZ
    P.S. cudowny ten komentarz

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też podziwiam Twoja twórczość :D
    ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  38. DOSTAŁAM PACZKĘ!!!!! W sobotę przynieśli! Jakieś nowe porządki pocztowe. Misternie zapakowana, każda rzecz osobno w bibułę, wszystko jest cudne, moja dłubiąca psiapsiółka była zauroczona konsekwencją wszystkich rzeczy, wszystko do siebie pasowało, nawet ta bibułka jest utrzymana w kolorystyce. Pędzelki rzeczywiście niesamowite, niciak cudny, z pewnością go obkleję serweteczkami - rzeczona psiapsióła nauczy dekupażu - zawsze chciałam spróbować, a dzięki Tobie Dorotko być może rozpocznie się nowa pasja, kto wie? No a albumik to nie albumik ale normalny album! Bomba! Już widzę tam zdjęcia mojej rodzinki w sepii! Jeszcze raza ogromnie dziękuję i z pewnością będę pokazywać na blogu jak zagospodarowałam tak wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  39. No cóż sennik , w którym napisano, że to ja wygram candy poszedł do lamusa. Zazdroszczę Ci Hipciu, ale i ogromnie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń